sâmbătă, 11 februarie 2012

Review Farmasi

Hello lady's!


Astazi o sa fac um mic review pentru produsele Farmasi ( tin sa precizez ca nu am primit produsele pentru a le testa ci le-am cumparat din banii mei si aceasta este o parere personala).Aceste prduse se gasesc la standurile Farmasi ( Cluj: Polus Center si Iulius mall)


_____________________________________________________________________



Farmasi Fond de ten Stay Matte 

Gramaj: 30 ml
Pret: 12-15 lei

Ce spun  ei:  "Farmasi fondul de ten mat imbogatit cu minerale confera pielii un aspect perfect si proaspat."

Ce spun eu:  A fost dragoste la prima vedere! Este un fond de ten cu acoperire destul de mare, se gaseste in 6 nuante ,este destul de lichid si se uniformizeaza usor.Il am in nuanta 01 care este putin prea deschis dar avand in vedere ca este iarna este ok, imi voi lua si nuanta 02 pentru a vedea cum arata. Cu siguranta ca voi recumpara!
  ______________________________________________________________________




Farmasi Pudra Compacta Happy Face

Gramaj: 14 gr
Pret: 8- 12 lei

Ce spun  ei:  "Farmasi pudra compacta pentru fata este ideala pentru finisarea machialului."

Ce spun eu:  Este la fel de buna ca si fondul de ten, din noua are o acoperire mare, se gaseste in 6 nuante .Eu il am in nuanta 01.

  _______________________________________________________________________

Farmasi Fard de obraz Tender(5 gr) (12 lei)

Gramaj: 5 gr
Pret: 12-15 lei

Ce spun ei:"Farmasi fard de obraz contureaza linia fetei conferindu-i stralucire."

Ce spun eu: Este rezistent, are miros placut si se uniformizeaza usor. Se gaseste in 6 nuante ,iar eu il am in nuanta 06.

  _____________________________________________________________________



Farmasi Fard de Pleoape Soft Touch-4-color

Gramaj: 6 gr
Pret: 12 lei

Ce spun ei:"Farmasi fardul de pleoape 4 nuante contine pigmenti puternici ce asigura un machiaj ochilor vibrant si de durata."

Ce spun eu: A fost primul produs pe care l-am avut ( l-am primit cadou de la prietenul meu) si este printre preferatele mele : are culori rezistente cu sau fara baza, sidefate, se pot aplica si cu pensula uda.Este disponibil in 6 combinati de culori , iar eu il am in 05 si voi achizitiona si restul . Le recomand.
  _______________________________________________________________________

Farmasi Optimal Style Mascara

Gramaj: nu mai am ambalajul si nu stiu
Pret: 12- 15 lei

Ce spun ei:"Farmasi mascara Optimal Style pentru volum, gene lungi si curbate.Peria speciala defineste genele, conferindu-le forma perfecta."

Ce spun eu: Face exact cea ce spune, este doar nuanta black, nu este waterproof.
  _______________________________________________________________________

Farmasi Ruj True Color

Gramaj: 4 gr
Pret: 12 lei

Ce spun ei:"Farmasi rujul de buze True Color imbogatit cu ingrediente speciale ce mentine culoarea vie."

Ce spun eu: Este cel mai bun ruj al meu: este foarte rezistent si hidratant: dupa cateva ore cand luciul dispare ramane doar culoarea. Este mat ,pe site se gaseste in 6 culori dar la stand sunt mult mai multe, eu il am in nuanta 05- un nude rozaliu foarte frumos.

  _____________________________________________________________________

Cam asta a fost parerea mea despre aceste produse, vi le recomand cu mult drag iar mai multe puteti vedea pe http://farmasi.ro/ . Kisses:*










4 comentarii:

  1. Eu de la Farmasi nu am decât lacuri de unghii. Acum mă uit pe site-ul lor..până acum nu l-am văzut şi poate îmi şi comand câte ceva. Apropo, m-am abonat, te invit să faci şi tu acelaşi lucru dacă îţi place ceea ce fac. Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc produse Farmasi si sunt foarte multumita! <3

    RăspundețiȘtergere