vineri, 20 aprilie 2012

Despre accesorii... ♥

Hello ma' ladies!

         Stiu ca e putin cam tarziu, dar pe mine ma apuca cheful de postat la ore dinastea ciudate:)). M-am gandit la postarea asta de ceva timp si cum sa o scriu.... O sa poevstesc astazi despre accesorile "vedeta" ale anului 2012!

1.Palariile
Nu stiu cum vi se par voua aceste accesorii dar pentru mine este imposibil sa le gasesc un loc in tinutele mele, cu toate acestea anul acesta putem opta cu mare  incredere pentru acest accesoriu + ca ne protejeaza de razele daunatoare. Puteti merge pe mai multe stiluri  de la palaria masculina asortata cu pantaloni scurti si balerini pana la palariile mari,feminine asortat cu fuste sau rochii vaporoase




 2. Ochelari de soare
Ca sa raman tot in zona "raze dauantoare" putem vorbi despre ochelarii de soare pe aare eu ii iubesc! Pot fi extrem de diversificati ca si stil.
Anul acesta puteti opta pentru ochelari  "cat eyes" sau pentru ochelari supradimensionati, cei retro sau de ce nu ,pentru un stil mai lejer, pentru cei "aviator". Alegerea este a voastra! 





3. Geanta plic:
- sau "clutch".O ador! Plicurile pot transforma total o tinuta. Din nou puteti opta pentru variante retro sau moderne, mici sau mari, cu bareta sau fara, exista nenumarate posibilitati. Eu merg pe plicuri over size,colorate.




4. Bratarile colorate:
Hmm pentru mine bratara e ceva imposibil, am o mana foarte mica si este aproape imposibil sa imi gasesc bratari. Pentru cele norocoase, anul acesta puteti opta pe bratari colorate dar si aici aveti nenumarate oportunitati late sau inguste, plastic sau metal, s.a.



5. Cercei mari
Din nou se pune un accent important pe cercei care cu cat sunt mai mari cu atat sunt mai "in". Se poate opta pentru nenumarate modele singura conditie este opulenta. Totusi pe mine inca am atrag si cei micuti




6.Colierele statement
Poate cele mai "definite" in 2012. Se pot asorta in muuulte feluri si cu siguranta se potrivesc perfect cu tendintele acestui an.Dar sa nu neglijam nici colierele lungi care dau un aer lejer tinutelor.





7.Ceasuri
-colorate, din silicon,baebatesti Cred ca sunt suficiente aceste  cuvinte.Pozele vorbesc de la sine:






8.Curele 
Cat mai subtiri pentru a accentua talia. Purtate la blugi, tricouri lungi,rochite. Depinde ce va doriti!



Si  acestea au fost! Fetelor, nu uitati, purtati ceea ce va place indiferent daca e la moda sau nu!
Am luat pozele de pe http://www.melimeloparis.ro/ si va invit sa va gasiti aici accesorile potrivite ![nu fac reclama,este o parere personala]
Maine dau o tura prin oras, poate mai gasesc ceva interesant de povestit :))
Acum ca am terminat si eu , ma duc in pat ca s-a facut tarziu! Noapte buna, kisses:*


Last edit: O sa ma gandesc la o postare si pentru barbati din viata noastra si pentru cei care ma urmaresc pe blog doar ca trebuie sa ma informez muult pentru asta,daca aveti ceva ideei sunt bine venite! Gata ,acum chiar plec:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu