miercuri, 11 aprilie 2012

Trend: Maxi ♥

Hello ma' ladies!

       Cum spuneam, de ceva vreme nu am avut inspiratie pentru a scrie, dar azi mi'au venit toate o data:)).
Astazi vreau sa vorbesc despre un lucru pe care eu il ador si anume fustele si rochitele MAXI. De ceva timp, daca nu ma insel, de vara trecuta, aceste articole sunt forte cautate si apreciate.  Eu fiind mica de statura [un metru si un snitel  155 cm] aceasta este o alegere nemaipomenita, insa pentru cele care sunteti scunde sa dati o importanta deosebita unui detaliu: fusta sau rochia sa fie lunga pana in pamant si sa nu se opreasca la glezna! Pentru ca altfel o sa pareti si mai micute decat sunteti:) De asemenea pentru rochitele de acest gen puteti folosi accente pe talie iar decolteul in V sau o rochita fara bretele sunt si ele potrivite si pentru ca am vorbit de fetele micute o sa pregatesc un articol pentru voi!
Insa sa nu uitam de fetele norocoase care au o inaltime de invidiat, acestea pot opta ,de asemenea, pentru o fusta pana in pamant pentru a parea mai inalte. Iar daca esti detinatoare unor glezne subtiri,chiar o rochie taiata deasupra gleznelor ar fi ideala!
Deci fetelor, eu va recomand cu incredere aceste piese vestimentare, care sunt potrivite si pentru sezonul rece si pentru cel cald! Vara puteti opta pentru texturi fluide iar iarna pentru un material mai consistent & leggins & o bluzita mai groasa & cizme, platforme- depinde ce stil doriti!
Va las cu pozele,pentru a va face o idee:


Hayden Panettiere- 153 cm!







Cum spuneam- conteaza mult stitul pe care il doriti! Sper sa av fie de folos acest articolm, kisses:*








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu