duminică, 27 mai 2012

DIY: gradient nails!

Hello ma' girls!

     Astazi m'am hotarat sa fac o noua rubrica pe blog, Do It Yourself ! Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie acest gen de postare. Dupa cum vedeti in titlu, o sa va arat cum se fac unghile in degrade! Avantajul acestei manichiuri este ca poate fi facuta din foarte multe combinatii de culori si ca nu poti face ceva gresit la ea! Deci, o sa va arat pas cu pas cum realizati aceasta manichiura!
Aveti nevoie de:

-base-coat
-o oja alba
- 2 sau 3 oje care sa fie din aceiasi gama de culori [eu am folosit 3,dar arata la fel de bine si cu 2]
-oja transparenta sau top coat
-acetona
-betisor pentru urechi
-un burete de vase/baie/cosmetic
Ps: va sfatuiesc sa puneti pe masa de lucru o foaie sau un servetel asta daca nu doriti sa va treziti cu o masa pictata :))

Pasul 1: aplic pe unghie un base coat 

Pasul 2: -dupa ce sa uscat base coat-ul de toto aplic un singur strat de ja alba.Nu va afceti griji daca acesta nu este perfect pentru ca are doar rolul de a intensifica culorile 

Pasul 3:-dupa ce si acest strat de oja alba  este uscat perfect, tai o bucata mica de buretel si incep sa aplic culorile de la cel mai inchis la cel mai deschis.[pur si simplu iau pe pensula si aplic pe buretel]

Pasul 4:-asez buretelul pe unghie si fac usor miscari sus-jos, fara sa apas foarte mult
-apoi inlatur buretelul 


Pasul 5: Dupa ce totul sa uscat perfect, pentru a sterge surplusul, folosesc un betisor cosmetic si acetona iar apoi aplic un top coat.


Si gata! 

   Dupa cum vedeti sunt destul de usor de realizat si efectul este unul spectaculos!
Daca incercati si voi aceasta manichiura puteti sa postati pozele pe pagina mea de facebook pe care o gasiti sus in stanga!!

Pentru sugestii astept comentarile voastre!
Kisses:*



4 comentarii:

  1. Hei, vreau să te anunţ că am făcut un tag şi te-am taguit şi pe tine. Mi-ar face plăcere dacă ai răspunde la el.
    http://dndsuntlaparis.blogspot.com/2012/05/tag-25-de-intrebari.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaii, ce bucurie mi'ai facut! Este prima data cand primesc un tag de la cineva! O sa il fac cu eca mai mare placere:*

      Ștergere
  2. Hey! Sunt foarte dragute unghiile tale si as vrea sa stiu ce folosesti pentru exfoliere si ca intaritor? Mie mi se rup extrem de repede si colturile mi-s tot timpul rotunde si nu-mi plac ca le vreau patrate dar tot timpul se rup.. Astept sfaturi :* Mersii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna! in primul rand iti multumesc! Eu am folosit pentru unghii:-Farmec lotiune pentru tratarea unghilor cu vitamina b5, si m-am facut numai cu ea timp de 2 saptamani de vreo 4 ori pe zi[ in acest timp nu am folosit lac de unghii deloc] apoi ca si baza pentru lac continui sa aplic lotiunea +de la Miss Sporty:nail expert manicurefor short nails iar de ceva vrreme am inlocuit cu nail expert manicure for glossy nails. Nu te astepta la o minune dar dupa ceva timp se va observa diferenta... o sa incerc sa fac un post in care sa vb despre asta in detaliu! :*

      Ștergere