luni, 7 mai 2012

Haul: Aprilie

Hello ma' ladies!

In sfarsit fac si acest post pentru ca deja astazi e data de 7 mai. Acum ceva vreme am aratat un mini haul si a  sosit momentul sa va arat si restul produselor pe care le-am  cumparat luna trecuta. Sunt destul de putine.... si fara alte cuvinte:

Inca 3 lacuri de unghii: 
Golden Rose : 104[alb] si 165[sclipici mov]-4 lei
Gabrini- Diamond: D60 roz-porocaliu sidefat-2 lei


Parfumurile:
Elite models: New York Muse: este un parfum intens care are la baza  vanilia si moscul,are miros puternidc,dulceag- 50 ml- 40 lei
Avon- Eternal magic: 
Note de varf: Verdeata Proaspata, Aldehide.
Note de mijloc: Crin, Trandafir,  Mimoza Galbena.
Note de Baza: Lemn exotic, mosc
Categoria Florala
-chiar daca nu este la fel de dulce,parmu delicat,feminin - 30 ml - pretul depinde de campanie[l-am primit cadou de la mama]

Spray de corp de la Avon cu Flori de cires- este foarte persistent-125 ml-11 lei

Masca de fata Avon planet spa cu floare de lotus. hidrateaza tenul foarte bine! Din nou, pretul depinde de campanie.

Cam asta am cumparat eu luna trecuta! 
Astept parerile si sugestile voastrein comentarii:*
Kisess:*




Un comentariu:

  1. Spray-ul cu Flori de cires are un ambalaj atat de dragut si mi-a facut cu ochiul din prima !!:)

    RăspundețiȘtergere