vineri, 4 mai 2012

Tip: Crema de galbenele

Hello ma' ladies!

          Pentru azi aveam total altceva in cap sa postez, dar datorita luminii "excelente" de afara nu am reusit sa fac pozele:(. Si atunci, sa nu fie si aceasta o zi pierduta am hotarat sa vorbesc despre ceva util... si asa am inceput sa caut ceva interesant ce sa nu necesite poze facute de mine asa ca am ajuns sa vorbesc despre .... crema de galbenele! Da, stiu pare ceva foarte plictisitor si banal dar sper totusi sa fie de folos!
De cand eram mica auzeam de la bunica "crema de galbenele trateaza aia,aia si aia" si mi se parea o aberatie, pana cand m'am convins pe pielea mea, vara trecuta!
Eu aveam probleme in fiecare vara cu iritatiile din cauza epilatului... si am reusit dupa un timp sa rezolv asta!

In primul rand ce este aceasta crema:
"Crema de galbenele este un produs 100% natural, fara adaosuri de conservanti sau ingrediente care de care mai dubioase. Aceasta are in compozitia sa doar extracte de flori de galbenele, vaselina, lanolina, ceara si ulei de lavanda. Asadar, crema nu contine nici macar parfum, mirosul fiind total natural, placut si foarte vag. Datorita substantelor hranitoare, crema stimuleaza procesul de dezvoltare celulara a pielii. Din acest motiv, crema de galbenele este buna si sanatoasa pentru pielea noastra, pentru ingrijirea si infrumusetarea sa."

Si acum sa spun ce cred eu depre ea:

  • este o crema grasa
  • este naturala deci nu poate provoca reactii adverse
  • are un pret nesemnificativ,  3-4 lei
  • calmeaza, cicatrizeaza,
  • are nenumarate intrebuintari: piele uscatsa,rani, intepaturi de insecte, arsuri de orice tip,iritatii
  • poate fi folosita de absolut oricine
Va recomand sa o incercati, este cu adevarat folositoare si nu aveti nimic de pierdut!


Voi folositi aceasta crema? Cum vi se pare?
Astept sugestile si intrebarile voastre in comenturi!
Kisess:*


Last edit: Pe cei din Cluj, va invit la acest event :

2 comentarii:

  1. Folosesc şi eu crema de gălbenele şi îmi place foarte mult. Eu am o cutie cu un gramaj mai mare, 250 ml şi am dat pe ea în jur de 12-13 lei.
    E foarte bine să o avem în casă:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o crema de galbenele si dupa ce mi-am stors 2 cosuri m-am dat cu ea de vreo 2-3 ori si mi le-a vindecat.:)

    RăspundețiȘtergere