joi, 2 august 2012

My frist ELF haul! ♥

Hello ma' girls!

      Astazi mi-a venit prima mea comanda de la Elf si sunt foarte incantata de ea! Mi-am luat 10 produse[8 din gama essential si 2 din gama studio] si am primit unul cadou pentru ca am recomandat site-ul la 10 persoane, deci mi-am luat urmatoarele lucruri:

Eyebrown kit-nuanta light:

Stipple brush:

Super Glossy Lip Shine SPF 15- nuanta Juiced Berry

Blending Wedges


Eyeled primer- nuanta #7501 Sheer

Pensulele- blending ,eye shadow,smudge,defining,crease 

Si cadoul a fost :

 Eye Widener- nuanta pearl white

 Am fost multumita de tot. Le-am comandat joia trecuta [26 iulie] si le-am primit azi [2 august].Prin posta romana transportul a fost 9 lei. Le-am luat cand era promotia de 20-30% reducere si pe cele din gama essential am dat 6,40 iar pe cele din gama studio 12,60. Din cate am vazut acum s-au scumpit iar cele din gama essentials sunt 9 lei iar cele din studio si mineral 22 :)[nu sunt sigura]. O sa le fac un review tuturor produselor dupa ce le testez o perioada.

Kisses:*

6 comentarii:

  1. Aşa greu ţi-au ajuns? :O
    Mie mi-au venit în 3 zile.( Apropo, am să fac şi eu un post cu produsele achiziţionate recent de la ei) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,mi-au ajuns destul de greu:( dar am pus asta pe seama promotiei,adica probabil au avut mai multe comenzi ca de obicei.... Astept sa iti vad postarea!:*

      Ștergere
  2. eu mai am super putin din brow kit :(( trebuie sa-mi cumpar altul. s-a dus repede partea cremoasa :)). Sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey ,

    Foarte frumos blogul , te urmaresc prin GFC , treci si pe la mine :***
    Pupici :***

    RăspundețiȘtergere