sâmbătă, 6 octombrie 2012

Make-up: I ♥ purple!

Hello ma' girls!


Ce mai faceti ? Stiu ca am zis ca o sa postez mai des dar nu am reusit sa am tin de cuvant... Oricum, aseara, am fost in oras asa ca am facut un machiaj destul de dur pe care am vrut neaparat sa vi-l arat si voua. Pozele nu sunt foarte clare pentru ca le-am facut la lumina artificiala..


Este un machiaj care se potriveste perfect pe ochii verzi pentru ca movul ii scoate mult in evidenta.

[scuze pentru sprancenele mele ciudate sunt in curs de editare:))]

Am folosit:

*Primer elf.
*Un fard crema de la miss sporty in nunanta 301vinyl[ca si baza]
                                    
*Paleta de 120 de culori
*Rimel Super Curlacious de la Avon
*Creion Supershock nuanta blackberry Avon[pe linia apei]
*Liquid Concealer nuanta 01 Farmasi
* Kit pt. sprancene nuanta Light Elf.

Este un machiaj care cu siguranta va atrage toate privirile. 
In alta ordine de idei deja incep sa pregatesc look-uri pt Halloween!

Sa aveti un weekend frumos, kisses:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu