duminică, 28 octombrie 2012

Make-up & Tip: Pin up....?!

Hello ma' girls!

...Sau mai bine zis buna seara! Am facut look-ul pin-up pe care l-am promis.... Totusi nu este chiar pin-up pentru ca am pastrat linia tusului normala fara sa o alungesc prea mult, dar am facut buzele extrem de aprinse. Si pentru ca tot am facut acest machiaj care este foarte simplu am hotarat sa va arat cum sa obtineti "perfect red lips".

Ochii sunt "seci": pe toata pleoapa mobila am folosit un fard sidefat de culoarea sampaniei si in coltul intern + arcada un fard alb. Linia mea de tus nu e chiar perfecta...

1- am inceput prin a contura buzele cu ruj cu ajutorul unei pensule dar puteti folosi si un creion de buze.
2- am umplut buzele cu ajutorul pensulei
3- peste primul strat de ruj am aplicat un strat de pudra [asta v-a creste rezistenta rujului]
4- am aplicat al doilea strat de ruj
5-am aplicat un gloss
Secretul "perfect red lips" este, in opinia mea, sa aveti buzele perfect hidratate...

Si asa arata machiajul:



Totusi, daca nu va plac buzele rosi sau nu sunteti atat de indraznete puteti folosi si un roz aprins, mie personal mi se pare mult mai elegant cu rosu...
Noapte buna & kisses:*






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu