luni, 4 februarie 2013

Week in photos 1

Hello ma' girls!

Astazi incep o noua rubrica pe blog :

O sa postez (sper) in fiecare luni poze din saptamana precedenta...Din pacate saptamana trecuta m-am trezit doar la jumatate asa ca nu am prea multe poze sa va arat...

Miercuri(cred) am ales o combinatie perfecta pentru mine: Wine & GG[sunt la sezonul 2 am facut si un pariu ca GG este defapt un baiat, va rog sa nu imi spuneti nimic! ]

Saptamana trecuta(joi) am avut parte de un shooting destul de indraznet....
P.s: Numai eu am impresia ca vine primavara?
Multumesc Paul Inoan pt colaborare!

Vineri, am redescoperit un set foarte drag mie pe care l-am uitat pe un raft....

Sambata seara am reusit sa ma mobilizez si sa ies in oras.Pentru fetele din Cluj va recomand un local foarte dragut unde am baut cel mai bun vin fiert- " La Issaura" pe str. Republicii (strada cu gradina botanica, langa casa de cultura a studentilor)




In timp ce descarcam pozele am observat ca duminica am poze numai cu mancare. Sunt o persoana extrem de pofticioasa!
Mi-am inceput dimineata cu o cafea, am continuat la pranz cu gratar cu garnitura de cartofi piure si legume mexicane, iar seara am mancat cele mai bune chips-uri ever!

Stiu ca pozele nu sunt foarte reusite dar pe majoritatea le-am facut cu telefonul...
In alta ordine de ideei as vrea sa stiu daca va plac acest gen de postari pentru ca eu le gasesc foarte interesante..
Urmeaza o saptamana foarte incarcata pentru mine dar si cu doua evenimente foarte importante.. ia sa vad ghiciti macar unul?

Va doresc o saptamana cat mai usoara, kisses:*








5 comentarii:

  1. ziua de nastere?!
    cand o sa ajungi la finalul sezonului si o sa vezi cine e gossip girl vei fii uomita.eu am ramas ceva de genu wow.pe bune?!mereu am crezut ca era dorota.te pup:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ziua mea, dar e si un eveniment mai important...
      Vaiii nu mai am rabdare, abea astept sa il termin!
      Te pup:*

      Ștergere
  2. Very nice. Pentru ca imi place blogul tau te-am nominalizat la un premiu.Intra aici sa-l revendici.http://tweetsome.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-pentru-bloggeri-only-in.html

    RăspundețiȘtergere