sâmbătă, 27 iulie 2013

Make-up: Phoenix

Hello:*

             Fetelooor, de cat timp n-am mai postat un machiaj? Pentru moment nu imi aminteam cum incepe o astfel de postare.... si chiar nu prea am inspiratie sa scriu prea multe, asa ca o sa trec direct la machiaj... poza de la care m-am inspirat a fost aceasta:

Machiajul mi se pare absolut genial si initial mi s-a parut foarte usor de recreat dar s-a dovedit a fi o mare provocare si ceea ce mi-a iesit mie nu seamana deloc cu poza initiala:



Totusi, machiajul mi se pare destul de "reusit" chiar daca nu mi-a iesit la fel sa spunem ca i-am dat o nota personala :)). Si de data aceasta mi-am intarit mai mult convingerile ca este mult mai greu sa lucrezi dupa o poza decat sa faci ceva din propria ta imaginatie.
I hope you like it!
Kisses.
Later edit: postarea cu numarul 100 ! <3 br="">


2 comentarii:

  1. Haaai că seamănă puţin, a ieşit foarte bine (după părerea mea). Îmi plac mult ochişorii tăi. Pup!

    RăspundețiȘtergere