joi, 14 august 2014

Nails: Unghii cu gel


Hello beauties!

          Subiectul despre care o sa vorbesc azi l-am mai dezbatut o data pe blog in aceasta postare.Va invit sa cititi postarea pentru a afla mai multe detalii despre aceasta metoda!
         Acestea fiind spuse o sa trec la subiect. Povestea incepe in iarna cand timpul meu liber nu prea exista.. fiind obisnuita sa am unghiile facute am hotarat sa imi pun unghii cu gel. Stiu ca am spus ca mi se par costisitoare si ca afecteaza unghiile naturale tocmai de aceea am ezitat cateva luni sa fac aceasta schimbare, dar pana la urma in luna martie am hotarat ca am nevoie sa fac acest pas. Asadar de aproape jumatate de an sunt posesoare de unghii cu gel. 
        Pana acum nu am avut probleme sa imi simt unghiile sensibile sau dureroase. Vreau sa va avertizez de la inceput ca am unghii lungi dar nu ma incomodeaza in nici o activitate. 
Dupa cat v-am povestit banuiesc ca vreti sa vedeti si poze 







Ieri am fost la intretinere in alt loc decat de obicei si mi-a placut tare mult rezultatul 


            Mi-am schimbat si forma, stiletto nails. Mi se par mai "clasice" decat cele patrate, unde mai pui ca se si poarta in ultima perioada. 
          Daca aveti unghii tehnice si sunteti in pana de idei va sfatuiesc sa intrati pe weheartit.com gasiti acolo sute de modele dragute.

Pana la urmatoarea postare, kisses and hugs,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu