luni, 20 februarie 2012

Cum sa pierzi timpu'...

Hello ma' lady's!




Astazi am chef de povesti:))
Dupa cateva zile de pauza si aproape o luna de la ultimul clip, parca mi-e dor.
Weekend'ul asta a fost unul atata de monoton: am citit muulte  bloguri, am vazut muulte filmulete, am baut cafea & ciocolata calda, am mancat tot ce am apucat,m-am relaxat si azi am realizat ca e din nou luni, pierdere de vreme ce mai...
...si parca dupa atat timp mi-e dor sa filmez, mie dor sa fac machiaje interesante, look's & haul's. Deci e momentul sa imi revin sa trec peste faptul ca e iarna [ pentru ca eu urasc iarna, imi taie pana si pofta de viata] si.. sa fac cea ce imi place sau mai bine zis ceea ce ador. Asa ca imi revin, de maine filmez si reincep si postarile dragute!
... si asa pe sfarsit o intrebare: Voi nu va simtiti mai plicitisiti iarna?  Kisses:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu