miercuri, 15 februarie 2012

Tag: "3...."

Hello lady's!


          Astazi am preluat un tag de pe blogu lui Special Koko si suna cam asa:


3 culori preferate:

numai 3?:))
corai
turcuoaz
bej

3 melodii preferate:
Hmm, la mine predomina musica rap,asa ca actuale :
Nane-falsa
Katy Perry - The One That Got Away
C-Nyk, Phossilah, Magic Juice - Fericire-n 2 

3 piese vestimentare preferate:
pantofi ( am dezvoltat o mica obsesie)
crop tops
jeans

3 materii preferate: (liceu/facultate) :
engleza
psihologie
si nu mai stiu:))

3 bauturi preferate:
sucul de piersici
cafea
Lichior de ciocolata

3 mancaruri preferate:
ciorba de salata
snitele din piept de pui
pastele cu branza

3 deserturi preferate:
Inghetata
Tiramisu
Profiterol

3 calitati:
loiala
ambitioasa
intelegatoare



3 defecte:
impulsiva
incapacitate de a fi punctuala
lene!

3 persoane la care tii cel mai mult:
nu pot sa numesc doar 3:)

3 persoane pe care le urasti:

hm:))

3 obiecte la care nu ai putea renunta:
Telefon
Cosmetice
Palaca de par

 3 profesori pe care nu ii suporti:
.... 


3 profesori de gasca:
dirigu'
profa de englelza
sport

 3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:
Franta
SUA
Grecia

3 dorinte:
fericire
sanatate
sa am posibilitatea sa fac ceva din make-up

3 chestii cu care te lauzi:

blog & yt
prietenul meu
prajiturile mele:))

3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut:
ca ii ranesc pe cei dragi... 
nu acord suficienta atentie
ca nu ascult de alti ( uneori ar trebui)


Acesta a fost tag-ul, si il dau mai departe tuturor fetelor care nu l-au facut pana acum! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu