duminică, 1 aprilie 2012

Haul: Martie

             Deci,pentru ca am spus ca revin cu postarea asta si pana la urma m'am hotarat sa nu fac in fiecare luna favorile pentru ca nu schimb produsele atat de des. Mi-am cumparat putine produse dar pentru mine erau de ceva timp pe lista de asteptare:

Bronzer Isabelle Dupont-LADY'S

-este un bronzer dragut!
-are un mare plus pentru ca nu contine particule de sclipici
-nuanta B52-HONEY


Clestisor pt gene-LADY'S
-arcuieste bine genele.
-dezavantaj: nu vine cu rezerve de cauciuc


Gel eyeliner- Essence
- acest produs a fost laudat si relaudat de 100 de ori asa ca nu e cazu sa mai spun ceva!


Matifying top-coat - Flormar
-din nou unprodus despre acre nu am ce spune!

Va recomand aceste produse cu mare incredere!
Kisess:*





2 comentarii:

  1. Să le foloseşti sănătoasă, scumpă:*!
    De unde ai luat eyelinerul gel de la Essence?

    RăspundețiȘtergere