duminică, 1 aprilie 2012

Reviews: About Lady's!

hello ma' ladies:*

Stiu stiu am intarziat cu postarea si imi cer scuze. Mi-am dat seama ca e cazul sa vorbesc despre asta atunci cand mi-a venit deja a doua comanda.deci in primul si primul rand pentru cele care inca nu stiti ce este cu LADY'S :
- aceasta este o firma de cosmetice relativ noua si se prezita asemanator cu Avon sau Oriflame,insa are si diferente pentru care eu le dau un mare plus:
* comanda se poate face fara reprezentat
* sunt produse pe site-ul lor dar si cataloage cu produse
Spre deosebire de firmele pe care le-am mentionat mai sus au preturi mai accesibile,deci raportul pret-calitate este excelent.
Eu fac comenzi printr-o reprezentata si vreau sa va vorbesc despre:


Ser pentru repararea firelor despicate- CAMIL
Ce zic ei:
 · Soluţie sofisticată pentru strălucire şi repararea firelor despicate.
 · Serul protejează părul de mediul extern agresiv si repară stratul cornos extern din structura firului de păr.
 · Părul devine mai moale, mai strălucitor şi mai mătăsos, permiţănd modelarea şi aranjarea mult mai uşor.

Ce zic eu:
-are miros placut
-are o consistenta ciudata de gel uleios /nu pot exprima exact consistenta lui, insa o data aplicat pe par nu il incarca, si nici nu ramane uleios
- trebuie masat parul  cu el, eu il aplic pe parul uscat si il revigoreaza, il face matasos.
- sunt multumita de el,este un ser care chiar ingrijeste parul.
Pret: 14 Lei
Gramaj: 60 ml


Crena hidratanta cu extract de castravete
Ce zic ei: 
- din pacate produsul nu este momentan disponibil pe site asa ca nu am putut gasi descrierea oficiala:(
Ce zic eu:
-este o crema extrem e hidratanta
-este buna pentru orice timp de ten
-intra usor in piele
-are extract de castraveti
-miros placut
-pret mai mult decat accesibil
Pret: 4 lei
Gramaj: 45 ml


Mai multe despre aceste produse puteti afla pe :

Mai tarziu pe blog:  Haul sau favoritele 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu