miercuri, 27 iunie 2012

Make-up: Sunset at the beach..

Hello ma' girls!


         Sunt aici, in sfarsit, cu machiajul pe care tot am vrut sa il fac, a durat mult  dar eu sunt incantata de rezultat. Ma tenta un machiaj inspirat dintr-un rasarit/apus la mare asa ca am tot cautat poze pentru a ma putea inspira si am gasit una prefecta iar de aici a inceput nebunia si provocarea de a recrea sclipirea apusului. Gata, nu va mai tin in suspans....





Am folosit pentru acest machiaj:

Click pe poze pt. marire

Nu aruncati cu nimic in mine:)), nu e perfect, stiu, dar mie chiar imi place. Sper sa incercati si voi acest machiaj, iar daca o faceti nu uittai sa imi scrieti un comentariu sau pe pagina de facebook pentru pozele cu versiunea voastra!
 Va las cu o piesa draguta,chill out, noapte buna!


Kisses:*

Un comentariu: