luni, 9 iulie 2012

Make-up: Verde menta!

Hello ma' girls!

    Am de muult pregatit acest machiaj doar ca tot au intervenit alte lucruri. Astazi am ajuns, in sfarsit, sa il postez! Nu stiu voi, dar eu ador culorile oceanului: verdele menta, turcoazul si mereu le asociez cu linistea ,cu vara.. Am tot avut in gand sa fac un machiaj in aceasta culoare! Ca sa fie si unul cat de cat purtabil am combinat "mint" cu auriul si a iesit o nebunie,perfecta pentru vara! Gata nu mai lunegsc:)).




*nu dati atentie sprancenelor nearanjate
-stiu ca mai am mult de lucru,mai ales la detalii. Incet incet o sa invat. Sfaturile sunt bine venite!

 Ce produse am folosit:


*sub fardul turcoaz si pe linia apei am folosit creionul de la farmec pentru a da intensitate culori; din pacate nu stiu codul creionului.

Sa aveti o saptaman frumoasa!
Kisses:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu