miercuri, 11 iulie 2012

OOTD: sweet pink...

Hello ma' girls!

       Saptamna trecuta am facut o plimbare in parc si pentru ca nu am facut de muuult OOTD o sa va prezint tinuta mea. Vreau sa mentionez de la inceput ca nu ma prea pricem la acest gen de postare!:))





  • Am purtat o rochita roz pal/nude care este acoperita cu dantela pe care am cumparat-o vara trecuta dintr-un magazin oarecare.
  •  Ca si accesorii am avut ochelari de soare,ceas alb, cele 3 inele pe care le port absolut tot timpul si o geanta bej, vintage, 
  • In picioare am avut niste sandalute albe,joase de la Red lips daca nu ma insel . Si sa nu uitam de apa:)),e foarte importanta si nelipsita vara!


Am spus ca nu ma pricep...! Totusi sper sa va inspire si pe voi.O sa pregatesc o postare in care sa va arat cum mi-am facut parul cret!
Multumesc mult lui Paul Inoan pentru poze si va invit sa ii urmariti blogul.

Kisses:*
Later edit: Azi e ziua internationala a ciocolatei. Voi v-ati rasfatat?


Le 2: am uitat sa va arat ca in parc am primit o mostra de crema:))





2 comentarii: