duminică, 22 iulie 2012

Nails: unghii tehnice

Hello ma' girls!

       O sa incep prin a spune ca imi pare rau ca am neglijat blogul. Si o sa va explic ce s-a intamplat : saptamana aceasta am reusit sa ma angajez si lucrez 8 ore de la ora 8 sau 9 dimineata pana la 16-17 dar ma trezesc cam pe la 6 dimineata si nu sunt deloc o persoana matinala asa ca asta ma cam termina . Oricum o sa trec la subiectul de azi: Unghiile tehnice.
Vreau sa va vorbesc despre ele ,despre plusurile si minusurile pe care le au si o sa vorbesc din experienta mea proprie.
Anul trecut cam in perioada aceasta am hotarat sa imi pun si eu unghii tehnice. Am spus eu in capul meu ca nu am nimic de pierdut pentru ca am niste unghii foarte moi si se rup foarte repede,  dar ceea ce a urmat a fost destul de dezamagitor.

Am ales un salon care lucra cu produse profesionale de la Opi. Unhiile au fost facute cu tips si gel Unghiile mele [naturale] au fost pilite pana au pierdut complet luciul + date cu tratamente. Totul a fost ok la salon. Erau asa frumoase si nu ma incomodau deloc chiar daca erau destul de lungi.
Ca sa itelegeti am preluat un articol de pe un site cu unghile cu gel: "Unghiile din gel se construiesc dintr-un material gata preparat (gel) care poate fi aplicat pe unghia naturala sau pe extensie. Acest material se usuca numai intr-o lampa speciala, tehnicianul manichiurist avand mai mult timp la dispozitie pentru modelarea unghiei. Aceste unghii din gel se pot pili mai usor, fiind mai flexibile."


         Dupa vreo doua - trei saptamani am fost la "umplut". A fost indepartat gelul iar de data asta le-am refacut cu acril.
"Unghiile din acryl sunt construite dintr-un polymer (pudra acrylica) si un monomer (lichid de fasonaj). Prin combinarea celor doua produse rezulta materialul care este aplicat pe unghia naturala sau pe extensie. Imediat dupa combinarea celor doua produse materialul incepe sa se usuce (aprox. 60 secunde), iar tehnicianul manichiurist trebuie sa modeleze unghia cat mai repede. Unghiile din acryl sunt mai dure, se pilesc mai greu si sunt cele mai raspandite si folosite la nivel mondial."


         Am fost multumita de tot dar dupa a doua umplere, cand ar fi urmat a treia m-am hotarat sa le dau jos si probabil aici a fost gressala mea: le-am indepartat acasa!
  Va recomand sa NU faceti asta!!
 A fost groaznic. Am avut niste dureri foarte mari. Ma durea carnea de sub unghie iar grosimea unghiei mele naturale era cat a unei foi de hartie! Au urmat tratamente peste tratamente si dupa un an pot spune ca unghiile mele si-au revenit complet. A durat mult sa se regenereze,sa se intareasca si sa scap de denivelarile de pe suprafata unghiei.
Da,stiu ca am gresit deoarece le-am indepartat acasa dar am vrut sa va spun prin asta ca nu prea conteaza calitatea produselor.Au fost facute cu produse bune si tot am avut probleme mari. Eu va recomand sa nu va puneti unghii tehnice oricat de bine ar arata,deoarece dupa catva timp unghile voastre vor fi complet distruse iar dorinta de a avea ughiile tehnice se va transforma in obligatie. Asta este doar parerea mea personala si doar ceea ce am patit eu! Nu toata lumea pateste la fel. Eu ma vorbit cu mai multe fete si au spus ca dupa ce au avut unghiile tehnice indiferent de tipul de constructie au avut probleme mai mari sau mai mici cu unghiile lor naturale.
Acum tot de pe acelasi site o sa va arat diferentele dintre acril si gel:

"- Gelul nu are miros / Acrilul are un miros mai puternic, intepator (poate deranja anumite persoane);
- Gelul este recomandat persoanelor care nu fac multa munca manuala deoarece nu rezista bine la lovituri (se crapa, plesneste) / Acrilul e recomandat tuturor persoanelor, in special celor care muncesc mult sau folosesc mult tastatura calculatorului deoarece are rezistenta crescuta si nu se crapa;
- Unghiile cu gel trebuiesc intretinute mai des (max 3 sapt) / Unghiile cu acryl rezista si pana la 6 sapt fara intretinere;
- Gelul este mai lucios, mai spectaculos / Acrilul este mai mat, da aspectul de unghie naturala. 
- Gelul se indeparteaza de pe unghie prin pilirea lui pana la ungia naturala (operatiune care poate fi dureroasa, unghia naturala subtiindu-se excesiv) / Acrilul se indeparteaza prin introducerea unghiilor intr-o solutie speciala -Tips Off- care il inmoaie, unghia curatandu-se foarte usor si ramanand neafectata." [link articol]

Deci, dupa parerea mea, unghile tenice au mai multe minusuri decat plusuri:
+ rezista mult
+par mereu ingrijite
-sunt costisitoare
-dauneaza unghiei naturale
- se pot reface/ingriji doar la salon
-trebuie sa aveti mai mare grija la activitaile casnice: detergentii foarte puternici le pot deterioara.
-pot fi incomode.

Daca totusi va hotarati sa va puneti ughii va sfatuiesc sa le puneti la cineva care are o experienta,la un salon cu produse profesionale si sa va pregatiti sa investiti in ele.


Noapte buna, kisses:*


4 comentarii:

  1. si eu am vrut sa mi pun.si tot mai am ganduri de genu` :)) dar pe zi ce trece citesc pe internet tot mai multe pareri contra.Eu am si unghiile foarte galbene si ma tot chinui de cateva luni sa nu mai imi dau cu oja si am mai observat ca de ceva timp mi se si rup(eu neavand problema asta)deci cred ca unghiile cu gel imi lipsesc:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de persoana,asta e ceea ce am patit eu. Eu te sfatuiesc sa incerci tratamentul de la Farmec cu vitamina b5 :)

      Ștergere
  2. Eu am unghii cu gel de 3 ani. De 6 luni mi le pun singura , acasa. Nu am avut niciodata nici cea mai mica problema din cauza lor, si nu cred in povestea asta ,cum ca unghiile se distrug din cauza manichiurii cu gel.Da, singura problema , e sa ti le dai jos singura, pentru ca atunci unghia chiar se distruge. Stiu, pentru ca recunosc ca am facut si eu asta odata. E foarte simplu, iti cumperi o pila mai aspra, care e 4-5 lei, si ti le pilesti frumos cand nu le mai vrei. Dragut blogul tau. M-am abonat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus ca aceasta e dor ceea ce cred eu si am patit eu:(. Mersi de abonare si sper sa iti placa postarile mele:D

      Ștergere