vineri, 13 iulie 2012

DIY & Hair: Bucle mici fara placa /odulator

Hello ma' girls!

    Incep prin a va spune ca de ieri va puteti abona la blogul meu si prin email [sus in coltul din dreapta sub "persoane interesate".] Introdu adresa ta de e-mail in casuta , apasa SUBMIT si nu uita sa dai click pe link-ul de confirmare pe care o sa-l primesti pe e-mail ! Plus ca am adaugat si opriunea "Translate" pana reusesc sa ma mobilizez sa scriu si in engleza.

   Bun,trecem la ale noatre. Initial,in carnetelul in care notez ce vreau/trebuie sa postez, am dat titlul acestei postari "cum sa iti faci bucle dupa metoda lui bunica" :)) iar  apoi mi-am dat seama ca nu e titlul potrivit pentru un blog.
    Saptamana trecuta ne-a vizitat bunica [ a se citi femeie foarte cocheta] si stateam noi intr-o seara la masa si a inceput sa imi povesteasca, in timp ce isi punea parul pe bigudiuri [asa se numesc?] ca pe vremea cand era ea tanara nu exista asa ceva si fetele obtineau bucle infasurand suvitele de par pe o bucata de material. Mi-a starnit asa de mult curiozitatea incat am vrut sa incerc si s-a oferit sa ma ajute. Sa nu va povestesc ca a stat mai bine de 2 ore sa faca tot parul dar a meritat!

    Totul incepe cu o bucata marisoara de material si cateva pagini dintr-un ziar:
1. Materialul trebuie taiat fasii destul de lungi [eu am avut nevoie de 50 de fasii dar depinde de lungimea parului]
2. Ziarul din nou taiat in bucatele mici si late.
3. Ziarul se infasoara pe material [aveti grija ,o sa aveti masa si degtele negre dupa ce terminati:))]

Nu pot descrie mai bine procedeul insa sper sa intelegeti din poze:





         Apoi luati cate o suvita subtire de par si o infasurati pe material pana unde doriti sa fie bucla[eu am infasurat pana la radacina] si o legati neaparat cu o funda si NU cu nod pentru ca altfel va fi un chin sa le desfaceti.
        Vreau sa va spun ca eu nu am pus un strop de fixativ si parul mi-a rezistat 3 zile!![ eu am un par foarte moale si de obiei,cu tot cu fixativ, parul meu ondulat nu rezista mai mult de 3-4 ore]
        Secretul este lamaia/berea. Si acum sigur v-ati uitat uimite. Inainte sa infasurati parul trebuie sa il umeziti cu zeama de lamaie/ helas/ bere si garantez ca o sa va reziste foarte bine!Eu l-am facut cu bere iar parul nu a primit nici un miros miros.
         Mi-am facut parul seara si am dormit cu el . Nu am simtit nici un disconfort. [eu nu as putea dormi cu bigudiuri cum face bunica..]

Seara,cand am terminat, arata asa:


Iar dupa ce am dormit inca era intact:

        In momentul in care l-am desfacut am ramas socata! Aveam parul cat o oita ,parca el era natural cret![ tin sa precizez ca mi-a luat vreo 20 de minute sa il desfac pe tot si m-am tras mult de par pana am descoperit cum:))] [scuze pentru afta mea ciudata:))]


A doua zi arata asa[l-am periat usor]:

Iar a treia zi[am fost nevoita sa ma spal pe cap dar buclele mele inca erau destul de frumoase]:

Merita sa incercati macar! Si sper ca ati inteles ceva din ce am explicat si ca nu v-am plictisit. Astept sa imi aratati si poze daca incercati. 

Kisses:*





Un comentariu: