vineri, 6 iulie 2012

Nails:Cum imi ingrijesc unghiile

Hello ma' girls!

     Am ramas  putin  in urma cu postarile, din nou. Am o gramada de postari "pregatite" si totusi nu reusesc sa postez nimic,oricum o sa incerc sa postez putin mai des pentru ca am inceput sa neglijez blogul.
Cum vedeti si din titlu, azi vorbesc despre ingrijirea unghiilor. Vreau sa precizez  ca acesta e doar modul meu si nu pot sa spun/sa garantez ca o sa functioneze si la voi.

Asadar.

  • Imi sterg unghiile de orice urma de oja. Folosesc ori acetona de la Womanly[ ii ador mirosul] ori dizolvantul fara acetona Cien [Lidl].




  • Apoi imi ingrijesc cuticulele + ma dau cu o crema hidratanta [de obicei Dove sau Oriflame]  + pilesc unghiile+ ma dau cu intaritorul de la Farmec 



  • Aplic base coat



Si gata! 
        Inainte sa incep tratamentul de la Farmesc aveam unghii foarte moi + se exfoliau foarte repede asa ca recomand cu mare drag acest tratament! Chair face diferenta.
Din pacate acum cateva zile am fost nevoia sa-mi tai unghiile deoarece doua s-au rupt si acum arata asa:


        O sa incep din nou o "cura" de doua saptamani cu tratamentul de la Farmesc pentru intarire. In acest timp nu imi dau unghiile cu oja si aplic in fiecare zi de 3-4 ori acest tratament.

        Acum o sa va arat cum mi-am "pictat" unghiile in ultimele saptamani deoarece nu am facut de mult NOTD [Nails Of The Day].Probabil peste cateva saptamani o sa fac si modele pentru unghiile scurte.







Sper sa va ajute aceasta postare!

Astept sugestiile voastre!
Kisses:*






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu