vineri, 7 septembrie 2012

Tip: Ulei de ricin

Hello ma' girls!

          Incep postarea prin a pune o intrebare care am pus-o si pe fb : "Fetelor, am mare nevoie de ajutorul vostru! Spuneti-mi si mie un fond de ten bun pentru tenul normal dar care are tendinta sa fie uscat! Se termina iubitul meu fond Affinitone si as vrea sa incerc altul." Orice raspuns este bine venit.

Acum gata, trecem mai departe.
Vorbesc, in sfarsit, despre uleiul de ricin.
Inainte sa il folosesc,am citit multe pareri despre el, atat pozitive cat si negative, probabil depinde la ce te astepti tu sa faca acest produs pentru tine.
Eu una nu m-am asteptat la minuni din partea lui, dar pot zice ca a facut.


Care sunt avantajele uleiului de ricin pentru cresterea parului?

Uleiul de ricin folosit in mod regulat pe radacinile parului si scalp este util pentru:
- cresterea parului;
- ingrosarea firului de par care incepe sa se subtieze;
- prevenirea deteriorarii parului;
- tratarea parului uscat;
- stralucirea si hidratarea parului si scalpului;
- prevenirea scalpului uscat;
- imbunatatirea starii generale de sanatate;
- prevenirea despicarii varfurilor si cresterea parului. [sursa]

Bun. Eu l-am folosit doar pe gene & sprancene asa ca nu stiu cum se comporta el pe scalp.
Cum am procedat eu?
Pai, am luat o periuta de la un rimel vechi, am curatat-o si cu ajutorul ei, am aplicat in fiecare seara uleiul pe gene & sprancene.Pentru sprancene recomand sa le masati putin cu ulei
ATENTIE!! la ochi, pentru ca ustura destul de rau.
Am facut aceasta "cura" timp de o luna si am observat inbunatatiri.
Nu va ateptati sa aveti gene care sa ajunga pana la sprancene daca ele abia se vad... da, ajuta la cresterea lor dar nu exagerat.
Pe mine m-a surprins placut faptul ca genele aratau mai sanatoase si firul era putin mai gros. S-au indesat destul de mult.
Recomand acest tratament, dar folosit pe termen lung..
Din pacate nu am facut poze before & after:(.
Sper sa incercati si voi!

Kisses:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu