miercuri, 5 septembrie 2012

Trend: Culori & elemente toamna iarna 2012-2013

Hello ma' girls!

   Imi cer scuze pentru absenta mea din ultimele zile, dar am avut parte de o mica vacanta la tara...
Am pregatite multe postari si sper sa reusesc sa fac si eu cate ceva din seria Back to school pe care o face  toata blogosfera si toata comunitatea yt, oricum as vrea sa fie ceva diferit de ceea ce face toata lumea.
Astazi, vorbesc despre culorile "vedeta"  toamna-iarna 2012-2013:

1.Portocaliu: pentru ca toata vara am vorbit despre tangerin, aceasta culoare ramane predominanta si probabil va deveni culoarea anului 2012. Totusi, pentru toamna, culoarea se ma potoleste si va lua nuante de aramiu.

2.Visiniu & rosu culori puternice,interesante.Inspirate de culoarea vinului,au o eleganta aparte si le regasim in multe dintre prezentarile marilor case de moda.
   

3.Albastru "klein": echivalent cu royal blue. Imi da o stare de frig. Probabil o culoare mai potrivita pentru iarna decat pentru toamna. Usor de combinat cu o tinuta neagra.


4. Verde "smarald": culoare aceasta isi are radacina in turcoazul extrm de purtat vara aceasta. Totusi, este adaptata sezonului rece si din nou este o culoare puternica.


5. Kaki: am ajuns,in sfarsit, la culoarea principala din acest sezon.Aceasta isi pune accentul pe toamna avand stransa legatura cu elementele army foarte frecvent intalnite in prezentarile de moda.


Ca si elemente predominante avem tintele, pielea si materiale precum blana si tricotajele
Stilul militaresc are usoare influente gothice:  mult negru, piele, catifea,cruci si detalii decorative atent lucrate.
In magazine se gasesc multe elemente din acest stil. Totusi aveti grija la combinatiile pe care le faceti.
Recomand magazinele: Stradivarius, New Look, Berska, Pull & bear.




Kisses:*


2 comentarii: